Avatar billede blomst93 Nybegynder
29. december 2013 - 19:58 Der er 3 kommentarer

Mac vs. Alm. Bærbar

Hej.

Søger lidt hjælp til og finde ud af om jeg skal købe en Mac book eller en andet mere alm, mærke med Windows på..

Mine "krav" er at den skal være let at bære rundt på, ikke for stor og kunne holde strøm længe..

Jeg skal primært bruge den skole.

Håber nogle kan hjælpe mig :)
Avatar billede claes57 Ekspert
29. december 2013 - 20:05 #1
du skal tage en 'alm' fordi den kører windows og det er det, som skole/lærere bruger.
Avatar billede sadolin1978 Novice
29. december 2013 - 20:57 #2
jeg ville også anbefale en alm. Windows PC gerne på min 14", da man godt kan blive træt af at læse på mindre skærme. Hvis du skulle have en MAC ville jeg anbefale at du køre Windows ved siden af.

Men ville dog stadig sige køb en Windows bærbar denne kunne være et bud

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714150010&gruppe=visionnotebook
Avatar billede a1a1 Novice
29. december 2013 - 22:12 #3
lenovo (gl. ibm) x serien, er nok nogle af de bedste bærbare man kan få... Hvis de skal kunne holde til dagligt brug (åbnes lukkes 10 gange om dagen, flyttes rundt osv.).
Jeg har en x220i, 2½ år gammel vejer 1,5 kg. holder stadig strøm til at jeg kan se min. 2 film på batteri (3-4 timer), og man kan stadig løfte den i skærmen uden at "tastaturet" falder lodret ned ;o)