Avatar billede per2edb Praktikant
30. december 2013 - 10:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

For stort overskud dette år

Vi har et Aps med et "for stort" overskud i årets resultat og frygter en høj skat næste år
Næste års budgetteret omsætning er lavere end dette års.
Hvordan kan vi "polstre" os til næste år så det hele ikke går til skat næste år hvor overskuddet vil blive minimalt?

Kan vi regnskabsmæssig overføre til ???? så vi er bedre "polstrede"
Avatar billede Jensen DK Novice
30. december 2013 - 13:30 #1
Ikke konstruktivt.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede ottobp Novice
30. december 2013 - 19:25 #2
altså  dette  har  jo  ikke  noget  med  summasummarum  at  gøre  hvorledes  I  vil  disponere  anvendelse  af  årets  overskud.

en  måde  at  nedbringe  årets  overskud  er  at  lave  nogle  småinvesteringer    som  kan  straksafskrives  -  og  soom  du  ellers  skulle  lave  i  fremtiden

men  ellers  er  det  jo  et  positivt  problem.........er  det  ikke ????
Avatar billede per2edb Praktikant
30. december 2013 - 19:45 #3
Vi ville gerne have det fuldført i dag inden nytår så vi valgte lidt på må og få netop din løsning og skyndte os a realiser småinvesteringer vi skal bruge næste år

Altså valgte vi rigtigt. Så tak for svaret. Du får point

Til silbidor. Negative mennesker tænker negativt. Håber du bliver flov når du læser løsningen. Selvfølgelig betaler vi skat - omend ikke med glæde :-)