Avatar billede sjoveelev Praktikant
03. januar 2014 - 15:12 Der er 3 kommentarer

Overføre billeder til iPhone

Hej

Efter min iPhone skulle opdateres til ios7 (tror jeg, det hedder), overførte jeg først min billeder til min computer, så de ikke blev slettet, da jeg troede, telefonen ville genstarte totalt. Nu er min store problem så, at jeg ikke kan overføre billederne til min telefon igen.
Jeg har prøvet at markere billederne og derefter trække dem hen i mappen med min iPhones billeder.
Kan I hjælpe mig?
Avatar billede sila0797 Nybegynder
04. januar 2014 - 02:46 #1
Man kan vist nok godt gøre det over iTunes. Men når jeg gør det bruger jeg dropbox men hvor mange billeder er der.
Avatar billede sjoveelev Praktikant
04. januar 2014 - 09:17 #2
Der er lidt mere end 300 billeder - det dropbox, er det et program, eller er jeg helt galt på den? :)
Avatar billede sila0797 Nybegynder
20. januar 2015 - 19:38 #3
Ja det er et program og en app, som er gratis. Du har 6 gratis GB så der burde være rigeligt.