Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
05. januar 2014 - 09:13 Der er 1 kommentar

hvordan henter man mere en 100m på en iphone4s

hej jeg har købt en app som fylder mere en 100m og så vil den ikke downloade appen på mobil data er der nogen de ved hvordan man kan sætte en anden grænse eller fjerner det

jeg synes jeg har ledt godt i indstilinger men intet held
Avatar billede claes57 Ekspert
05. januar 2014 - 12:08 #1
gå ind på et sted med offentlig wifi - fx tanksstation, café, bibliotek - og log ind på det net. Prøv så at installere der, så du ikke er på mobildata.