Avatar billede k-b-n Nybegynder
05. januar 2014 - 13:41 Der er 1 kommentar

Indholdet vises ikke

Hej.

Jeg har et lille problem med mine forældres hjemmeside.

www.sambomobler.dk

Den er lavet i Dreamweaver, og har tidligere virket.

Indholdet er skjult når det vises både i browser og i dreamweaver. Derudover kan jeg ikke ændre noget inde i dreamwever, cursoren viser bare en cirkel med en streg igennem.

Indholdet er tilstede hvis man kigger på kildekoden.

Det eneste sted indholdet vises er på forsiden.

Håber nogen har en ide om hvad der er galt.

På forhånd tak.
Hilsen Ken
Avatar billede bilbodog Nybegynder
28. december 2014 - 18:09 #1
Hej, Ken!

Jeg ved ikke om jeg helt forstår hvad problemet er. Problemet er med dit program DreamWeaver, at den ikke vil vise dit indhold. Er dit DreamWeaver købt eller cracked? Hvis det er cracket prøv eventuelt og hente en anden crack, men vær opmærksom på at det ikke er lovligt. Hvis det ikke er cracken der er noget i vejen med, så prøv og lav et helt nyt project og bare copy/paste din kodning over til det andet projekt og tjek om det så virker der.

OBS:
Jeg overvåger tråden og vil svare yderligere, hvis der kommer respons.

- Venlig Hilsen bilbodog (Casper Thomsen)