Avatar billede MadsDue Nybegynder
11. januar 2014 - 12:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

JSF projekt

hej

Jeg har lavet et projekt i JSF. Som jeg gerne vil have smidt på nettet.

Jeg har allerede et domæne, men jeg mangler ftp/web server der understøtter jsf. Kender i en billig en?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. januar 2014 - 15:36 #1
Java Server Faces?

Java web hoteller findes ikke paa ethvert gade hjoerne i Danmark.

:-)

Nogle muligheder:

1)

Find et dansk web hotel med Java support - vil typisk vaere meget dyrt da du er oppe i den professionelle ende.

Eksempel:

http://www.verinet.dk/webhotel.htm

2)

Find et udenlandsk web hotel med Java support - der er ikke mange men der er nogle som er billigere end de danske:

http://www.mochahost.com/java.php

3)

Google

Google App Engine supporterer Java web applikationer inkl. JSF.

Ved lille brug er det gratis.

Ved stor brug afregner man efter forbrug.

4)

Faa en virtuel server hos Amazon og deploy en Linux med Java og Tomcat der.

Ved lille brug er det gratis.

Ved stor brug afregner man efter forbrug.
Avatar billede MadsDue Nybegynder
23. januar 2014 - 12:25 #2
okay,. tak for svaret, du må gerne angivet et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2014 - 01:23 #3
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2014 - 01:23 #4
Hvad endte du op med?
Avatar billede erve Nybegynder
11. marts 2014 - 09:58 #5
Meget interessant. Har samme problem. Når man tænker på hvor let det er at sætte det op virker det mærkeligt at stort set ingen hoteller understøtter det.
Vedr. Google App engine. Jeg synes ikke jeg kan se et ord om tomcat ell. lign. Er det mon fordi de bruger deres egen applicationserver? Ved du positivt at man kan få en jsf app til at køre?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. marts 2014 - 14:00 #6
Du kan koere JSF paa GAE.

http://code.google.com/p/googleappengine/wiki/WillItPlayInJava

GAE bruger saa vidt vides Jetty som servlet engine. Den er ikke helt saa udbredt som Tomcat men stadig et meget kendt produkt.
Avatar billede erve Nybegynder
11. marts 2014 - 15:18 #7
takker
Avatar billede arne_v Ekspert
12. marts 2014 - 00:30 #8
svar??
Avatar billede arne_v Ekspert
12. marts 2014 - 00:31 #9
jeg maa vist hellere lave et svar