Avatar billede gertn Nybegynder
13. januar 2014 - 10:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

udskriftsproblem med PDF-fil fra DSB

Når jeg udskriver en DSB print selv-billet, så bliver noget af teksten det rene vrøvl; f. eks bliver "Gert" til "E cpr" og "Biletten gælder" bliver til "@jjcrrcl e" jbcp".

Jeg har ikke problemer ved udskrift af andre PDF-filer, og hvis jeg udskriver billetten på en anden printer, så er der ingen fejl. Printer er geninstalleret uden at det hjalp; det er en Canon Pixma 4200.

Indtil nu har konduktørerne blot undret sig, men ....
Avatar billede gertn Nybegynder
28. januar 2014 - 11:13 #1
Er der slet ingen, som kan hjælpe??
28. januar 2014 - 17:21 #2
Generelt: Hvilket Styresystem ?

Slet Printer driveren
Genindlæs Printer Driver - helst fra

www.canon-europe.com/Support/Consumer_Products/products/printers/InkJet/PIXMA_iP_series/PIXMA_iP4200.aspx
Avatar billede gertn Nybegynder
31. januar 2014 - 13:17 #3
Jeg har windows XP professional version 2002 (men kun et par uger endnu)
Genindlæste driver uden at det hjalp, men jeghar fundet ud af, at hvis jeg kun udskriver side 1, og så derefter side 2, så kommer det korrekt på begge ark, bare jeg ikke lukker filen, før printeren er færdig! det er da mystisk.
Avatar billede gertn Nybegynder
18. februar 2014 - 09:38 #4
Jeg har ikke fået løst mit problem, så tråden skal vel bare lukkes?
19. februar 2014 - 05:59 #5
Ref #4: Jeps - luk bare selv !