Avatar billede Sfeld Praktikant
13. januar 2014 - 21:03 Der er 2 kommentarer

God gamingcomputer?

Andreas på 13 år spiller World of Warcraft, Minecraft og Battle Field Heroes. Han skal ud og købe en ny bærbar computer. Er der nogen her, som kan anbefale en virkelig god model, der både har processor og grafikkort til at køre ovennævnte spil?
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2014 - 21:23 #1
Ved ikke hvor dyr den må være: men hvis ikke alt for dyr så http://www.komplett.dk/asus-k551lb-156-hd/800198#!tab:info
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
15. januar 2014 - 13:57 #2
Ikke få at være negativ, men der er absolut ingen fremtid i den bærbar og den er allerede for lille til nye spil. Langt de fleste MMO spil kræver 2,4 GHz processer og der tæller Intel turbo boost ikke, ment med at hvis den har 1.6 GHz med turbo boost til 2,4 at så er det fint nok, den skal starte ved de 2,4 GHz. Det er heller ikke sjov at skulle spille sine spil på `low settings` hele tiden.  Derefter kommer grafikkortet og der vil jeg nok vælge en som ligge i den grønne kategori i det link der er her under.
http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844+M55dcd93edfa.0.html?&3dmark01=0&3dmark03=0&3dmark05=1&3dmark06=1&3dmark11=0&3dmark11_gpu=1&architecture=1&archive=0&benchmark_values=&cb11_ogl=0&cinebench10_ogl=0&codename=0&condensed=0&corespeed=1&daysold=0&deskornote=0&directx=1&dx=0&gpu_fullname=1&heaven=0&memorybus=1&memoryspeed=1&month=&multiplegpus=0&or=&pixelshaders=1&professional=0&search=&shaderspeed=1&showBars=1&showCount=1&sort=3dmark11_gpu&technology=0&vantage3dmark=0&vantage3dmarkgpu=1&vertexshaders=1