Avatar billede robotten Praktikant
14. januar 2014 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte mail til anden mappe via Exchange Transport Hub?

Hej

Står med en Exchange 2010 server, hvor på jeg gerne vil have flyttet nogle bestemte mail til en anden mappe.

Det er mails der kommer til indbakken på en bestemt delt konto, jeg skal udfra en regel skal have flyttet ind i en undermappe på samme delte konto.

Men når jeg kigger i Transport Hub'en i kontrolpanelet (ECP), er der ikke denne mulighed, for at flytte en mail udfra fx afsender eller emnefelt:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa998315(v=exchg.141).aspx

Jeg kan ikke oprette reglen på klient pc'en, da kontoen er delt, og mapperne har blå dobbeltpil.

Kan det angribes på en anden måde?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
15. januar 2014 - 10:10 #1
Kan du ikke lave reglerne via OWA?
Avatar billede robotten Praktikant
15. januar 2014 - 13:54 #2
Er lidt noob til Exchange :(
Mener du at jeg skal gå ind via web adgangen på kontoen, og så kan jeg sætte reglen op for flytning af mails der?

Ps: Står pt. ikke ved maskinen, så kan desværre ikke lige efterprøve.
Avatar billede robotten Praktikant
29. januar 2014 - 16:55 #3
Lukker...