Avatar billede Pumatiger Nybegynder
15. januar 2014 - 12:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er min SSD død.??

Jeg har i mine bærbar en SSD og en alm. harddisk, styresystemet ligger på SSDèn og alm. data på den anden. I går da jeg skulle tænde min bærbar kunne jeg så ikke komme videre fra BIOS, den blev ved med at sende mig her til boot menuen. så tog jeg min SSD ud og puttede den over i en harddisk skuffe og satte den til min anden computer, her kom den ikke frem under denne computer og kunne heller ikke finde den under diskhåndtering, er der andre måder jeg kan test eller formatere den på eller er den bare død??
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2014 - 12:34 #1
Det er som altid når man ikke skeiver hvilket styre system svært at guide da fremgangs måde er forskellig
Hvis Win7 højreklik på Computer tryk på administrer og derefter på diskhåndtering og se hvad den fortæller
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
15. januar 2014 - 12:37 #2
Det er Windows 8, og som jeg skriver i teksten kan jeg jeg ikke finde den under hverken denne computer eller diskhåndtering.!
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2014 - 12:46 #3
i enhedshåndtering der hvor der står Diskdrev højre klik  og søg efter hardvareændringer hvis den ikke ses der er løbet nok kørt
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2014 - 12:58 #4
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
15. januar 2014 - 13:15 #5
Lige nu er den sat til i en ekstern harddisk skuffe og sidder i en anden computers usb-stik, men burde den så ikke alligevel står under enhedshåndtering.? Det gør den nu bare ikke og kan heller ikke se den som nogen ukendt enhed på listen når jeg har trykket på opdatere.!
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2014 - 13:50 #6
som du kan se på mit billede skal den også kunne ses som USB
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
15. januar 2014 - 14:01 #7
Hvis du skriver et svar så smider jeg nogle point efter dig.!
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2014 - 14:07 #8
Samler ikke på point :-)
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
15. januar 2014 - 14:15 #9
Så ryger de tilbage.! ;)