Avatar billede kaalhtx Praktikant
15. januar 2014 - 12:38 Der er 4 kommentarer

Automatisk slette tabel hvis den ikke udfyldes ved brevfletning

Hej med jer

Jeg har et word-dokument med nogle tabeller, hvori der bliver flettet noget indhold ind. Jeg vil dog gerne at de celler/tabeller hvori der ikke indsættes indhold/indsættes blankt indhold, bliver slettet automatisk. Kan det på en måde lade sig gøre?
15. januar 2014 - 12:57 #1
Indsæt oplysningerne ved hjælp af "Hvis...Så...Ellers..."-felter
Avatar billede kaalhtx Praktikant
15. januar 2014 - 13:07 #2
Jeg vil tilføje at det ikke brevflettes på normalt vis i word. Det er microsoft dynamics der bruger word som skabelon og udfylder felter
Avatar billede supertekst Ekspert
15. januar 2014 - 13:10 #3
Så kan en makro nok gøre det - hvis tabeller, der ikke er udfyldt, kan identificeres.
15. januar 2014 - 13:55 #4
Microsoft Dynamics anvender almindelige Word-skabeloner.