Avatar billede finb Ekspert
15. januar 2014 - 17:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ebay - snydt

Jeg er blevet snydt på ebay.
Ebay gør ikke noget ved det.
Kan jeg hyre en amerikansk advokat til at skrive bare et (1) brev til sælger, uden at jeg bliver flået økonomisk ?
Og hvordan finder/udvælger jeg en advokat i OHIO ?
Tak finb
Avatar billede E-Gon Nybegynder
15. januar 2014 - 17:13 #1
Hej finb

Har du betalt med paypal så kontakt dem og de vil trække pengene retur til dig

Egon
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2014 - 17:15 #2
det skal være et større beløb før nogen gider tage sagen - ellers vil advokat koste mere end det, du kan få ind.
Kan du ikke bare via bank få tilbageført betaling?
Avatar billede Watson Nybegynder
15. januar 2014 - 20:29 #3
Finb.

Du må lige give lidt flere informationer før vi kan hjælpe dig.

Hvordan har du betalt for varen?
Hvor stor er beløbet?

Ellers kan du altid gå ned i din bank og snakke med dem.
Avatar billede Watson Nybegynder
15. januar 2014 - 20:30 #4
Lige en ting mere, du vil hyre en advokat til at sende et brev til en person som du er blevet snydt af. Tror du så ikke at den person bare har oprettet et falsk navn adresse samt alt andet og tilhørende mail. Så vil en advokat ikke kunne hjælpe dig så meget i sagen.
Avatar billede finb Ekspert
31. januar 2014 - 15:49 #5
Egon, send svar.
tak
Avatar billede finb Ekspert
14. februar 2014 - 16:01 #6
Nå, sælger har været så dum at sætte samme vare til salg igen på ebay, så nu kan ebay tage slagsmålet med sælger.