Avatar billede mjl Nybegynder
15. januar 2014 - 19:31 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Windows 8.1 er på engelsk?

Hej der,

Jeg har en Windows 8.1 vers. på engelsk - jeg prøver desperat at ændre til dansk, men uden held ...

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede FastEthernet Novice
15. januar 2014 - 19:55 #1
Hvilken fremgangsmåde bruger du?

Prøv eventuelt dette:
http://techmell.info/how-to/install-language-packs-windows-81/
Avatar billede mjl Nybegynder
15. januar 2014 - 20:13 #2
ahh ... der står, at der ikke findes en sprogpakke på dansk!?
15. januar 2014 - 20:23 #3
... Windows 8.1 vers. på engelsk ... - hvor kommer den fra ? Har du købt den på US ?
Avatar billede mjl Nybegynder
15. januar 2014 - 20:26 #4
Jeg opdaterede min danske version for noget tid siden - den kan godt ha været USA eller UK ...!?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2014 - 21:08 #5
Bruger ikke Win8 her, men du skal muligvis skifte grænse fladesprog på den
Om det er på samme måde som man på Vista gør her http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/change-the-display-language
ved jeg dog ikke
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2014 - 21:10 #6
Glem lige mit forrige indlæg. Det har vi været igennem kan jeg se.

Hvis du går i Windows update kan du så under de frie opdateringer hente dansk sprogpakke?
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2014 - 22:05 #7
Har du mulighed for at begynde forfra med w8.0 og har du nøglen?
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2014 - 09:50 #8
du skal have servicepack 1 inde og fuldt opdateret for at skifte sprog

det er ikke i alle versioner du kan skifte sprog bare så du ved det

det er kun i disse du kan

Ultimate eller Enterprise

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/language-packs#lptabs=win7

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2014 - 12:32 #9
#8 Jeg kan skifte sprog i windows 8.0 pro og der er ingen servicepack til den. http://peecee.dk/upload/view/429576
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2014 - 15:58 #10
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2014 - 16:13 #11
Som det ses i mit link, er der umiddelbart på win 8.0 kun 2 muligheder Dansk plus engelsk. Jeg har prøvet. Det er ikke det store nummer. Man går bare ind i kontrolpanelet og vælger "Tilføj et sprog" Vælger Engelsk og så går resten af sig selv.
Man kan vist ikke hente Koreansk sprogpakke til Win 8, men det er OK:)
Avatar billede mjl Nybegynder
30. januar 2014 - 16:38 #12
Sorry - har været hængt helt vildt op i arbejde ...

Når jeg går via Kontrolpanel for at skifte sprog, skriver Windows: Alanguage pack isn't available ...

Øv ...
Avatar billede mjl Nybegynder
30. januar 2014 - 17:39 #13
Er der nogen der vil have points forhjælpen ..? Så smid et svar - tak ...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2014 - 17:41 #14
Springer over men ellers tak.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2014 - 07:55 #15
Avatar billede mjl Nybegynder
01. februar 2014 - 17:01 #16
Den er installeret - jeg kan vælge dansk tastatur, men ikke dansk all over ...

"A Language Pack isn´t available"
Input method : Danish

Jeg tænkte på om man kan installere en dansk version over den engelske - men er ikke sikker.

Det hele ligger på en Samsung Slate Series 7 - og det gør ikke sagen lettere ...

Nogen der vil have points inden jeg lukker?
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2014 - 07:58 #17
ok
Avatar billede mjl Nybegynder
02. februar 2014 - 08:07 #18
1000 tak for hjælpen - og undskyld mine sene reaktioner - er som sagt meget travl lige PT.