17. januar 2014 - 10:43Der er
10 kommentarer og 1 løsning
udskriv i kladde i office
Jeg har lige installeret Office 2013 og kan ikke forstå, at jeg ikke kan udskrive i kladde eller anden papirtype direkte fra Word/Publisher. Jeg er nødt til at gå ud i printopstillingen for at gøre disse ting. Den dialogboks, der kom op i de "gamle" programmer er der ikke.
Rigtig fint. Det virkede lige så snart jeg valgte min printer, når den står på en anden printer, så står der ikke noget - men tak for det. En anden ting, hvor vælger jeg "standard"? Kan ikke finde det, og jeg kan ikke lide 2013 :( Du skal nok få dine point under alle omstændigheder.
På min hedder den Normal Kvalitet. det er det samme som standart hvis det er det du tænker på, eller tænker du på valg af "standart printer" så er det kontrolpanel -> printer -> højre musse klikke -> standart printer.
Det er bare ok. Jeg mente "standard printer" - så det er løst. Uh hvor jeg savner den "gamle" office pakke. Front Page findes heller ikke mere, så skal jeg se, hvad jeg kan finde til at lave hjemmeside med. Tak for hjælpen. Jeg regner med at du får point, når jeg skriver her - eller sig til....
Nu er den sku blevet grøn, det er da en god ting :D tror den er der, takker :)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.