Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
17. januar 2014 - 21:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Minde billeder når man tager det med Iphone?

Er det muligt at standard at få billederne mindre når man tager dem med iPhone? De er meget store når man lægger dem ind på pc, og det ville lette min arbejdsbyrde meget at de selv blev mindre.
Mvh. :-)
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
17. januar 2014 - 21:56 #1
Jfjjf
Avatar billede Watson Nybegynder
18. januar 2014 - 10:29 #2
Hej Boca.

Hvilken arbejdsbyrde er det du har ved de store billeder?

Der er jo en grund til at der bliver taget større billeder. Større opløsning samt meget andet, gør billeder bedre i kvalitet.
Hvis du en dag beslutter dig at gøre en af billeder større så har du et problem, for dette kan man ikke gøre uden at de bliver pixelerede.

Men der findes programmer på nettet, som kan tage mange billeder på en gang og gøre dem mindre automatisk. Kan desværre ikke huske hvad det hedder. en søg på google.
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
18. januar 2014 - 16:16 #3
De skal gøres mindre, når jeg skal bruge dem i fx et dokument, og opløsning/ kvalitet er underordnet. :-)