Avatar billede speedpete Nybegynder
20. januar 2014 - 12:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afinstallere 100+ devices i device manager

Jeg har fået installeret MANGE "Unknown Device" under kategorien "Other Devices" i Device Manager. Det er den samme USB-dims, som er gået i ring med at søge efter drivers og har fået så mange entries. Er der en nem måde at slette dem på en gang, uden at skulle højreklikke på hver enkelt?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2014 - 17:37 #1
Avatar billede speedpete Nybegynder
21. januar 2014 - 08:40 #2
Fint program, som jeg lige fik brugt til at rydde op. Men jeg har stadig alle de her unknown devices. Det er nogle mislykkede installationener, så måske derfor kan usbdeview ikke se dem?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2014 - 17:02 #3
Ja det har du nok ret i.
Kan du finde disse i registreringen?
Du burde jo have oplysninger om hvad det er for hardware der er tale om, og så er det listet i registeret også.

Man skal huse at tage backup af registreringen før man sletter.
Avatar billede speedpete Nybegynder
21. januar 2014 - 18:55 #4
Njø, er ikke så hjemmevant i reg-db'en.
Men smid et svar så får du point for dett i øvrigt meget gode program.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2014 - 20:02 #5
Har du prøvet om Slimdriver har kunnet finde en driver, så den bliver installeret korrekt?
  http://www.driverupdate.net/
(den gule til venstre som er gratis) + fin guide fra Poko1
http://gratisupload.dk/vis/676841/
Dette er så et svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2014 - 20:30 #6
Kan problemet være at driveren ikke er signeret af Windows, og den derved stoppes?
Hvis dette er tilfældet, kan man tvinge Windows til at bruge den nævnte driver.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2014 - 20:31 #7
Ok fik ikke opdateret. Tak for point.
Prøv at de om slimdrivers kan afhjælpe dit problem. Fortsat god aften :-)