Avatar billede cbotved Nybegynder
20. januar 2014 - 21:20 Der er 5 kommentarer

Re-design af webside i Wordpress

Vi har en hjemmeside med en del år på bagen, lavet i et WYSIWYG program.

Vi undersøger nu muligheden for at re-designe siden med fx. Wordpress, for derved både at nyde glæde af den sikkert forhøjede sikkerhed, responsive webdesign samt generelt "look and feel".

Siden skal fungere som et salgsvindue for vores mindre virksomhed, og vi planlægger derfor ikke at der skal udvikles noget speciel kode til formålet. Til gengæld vil det blive utroligt værdsat hvis du har de grafiske evner intakt, da vores produkter og produktionsmodeller nok bedst forstås alla "tegn og fortæl".

Du kan se vores nuværende side her: http://goo.gl/WeLHvr

Du behøver ikke at lave designet fra bunden, da vi er indstillet på at købe et standard, der herefter tilpasses. Fx. har vi kigget på:
http://www.dessign.net/grid-commerce-woocommerce-theme/
http://www.dessign.net/squarebox-responsive-theme-infinite-scroll/

Kan der indarbejdes en form for shop, så vil det være velset.

Budget: 2.000 - 4.000 DKK

Til at starte på hører vi gerne fra interesserede på e-mail: cbotved@gmail.com (Gmail da vi ikke ønsker Google skal indeksere vores domæne sammen med dette opslag)

Inspiration fra vores kon-kollegaer i branchen:
http://goo.gl/D7prgO
(Ikke at vi ønsker en kopi, men det er altid rart at vide hvad man er oppe imod)
Avatar billede pstidsen Novice
20. januar 2014 - 21:31 #1
Jeg vil gerne lave en hjemmeside i WordPress uden webshop for 3000 og med webshop for det dobbelte. Har du lyst til at høre mere så smid en mail på peter@webintas.dk
Avatar billede magic-mouse Novice
20. januar 2014 - 21:49 #2
Jeg forstår ikke pointen med at integrere en webshop i en blog platform istedet for at bruge en platform som prestashop som er forholdsvist let at komme igang med, og man ikke bliver straffet når man forsøger at sælge noget fordi man gang på gang oplever at det i virkeligheden er en blog og ikke en webbutik man sidder med.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2014 - 12:53 #3
Hej,

Jeg forstår godt at man vil benytte WordPress - et super system men jeg kan ikke se at det er muligt at få sat et web shop op for de penge i taler om. Umiddelbart vil jeg sige det vil ligge på ca. kr. 10.000 - 15.000 kr. Jeg kan gøre det hvis I er interesseret og med SEO plugin. Så I kommer øverst på Google.
Avatar billede pstidsen Novice
14. februar 2014 - 13:37 #4
magic-mouse: Din kommentar ville have givet mening for et par år siden. I dag er WordPress mere et CMS system end et blogsystem. Med WooCommerce står du med en rigtig stærk webshopløsning.
Avatar billede magic-mouse Novice
14. februar 2014 - 22:50 #5
Det kan da godt være at den gav mere mening for et par år siden. Men den giver stadig mening.

Wordpress er ikke så godt som mange vil haved det til at være, brug dog istedet et par minutter på at sætte jer ind i Presta Shop, Magento eller anden platform som er beregnet til at sælge med istedet for.

Når jeg studerede fungerede det også at koge pasta i min elkoger. Idag har jeg et smeg gaskomfur, så jeg koger ikke pasta i min elkoger længere, og hvis nogen kommer og siger at jeg burde gøre det fordi at idag har jeg en elkoger på flere watt end for 10 år siden og uden varme element i bunden, betyder det ikke at jeg koger pasta i den, bare fordi det giver mere mening nu. Nej jeg bruger mit komfur som er beregnet til at koge pasta på.

Jeg anbefaler ikke andre at koge pasta i en elkoger (læs. bruge wordpress som webshop), med mindre det er noget de gør af nød, fordi de ikke har råd til et komfur (en webshop).