21. januar 2014 - 09:51 Der er 4 kommentarer

Internet baseret program til at erstatte Outlook Opgaver?

Hej

På mit job er jeg vant til at bruge Microsoft Outlook 2007, med daglige opgaver, som popper up med hvad jeg skal huske, hvem jeg skal ringe til mm.

Det kører sådan at f.eks. hver mandag skal jeg nogle faste ting, hver anden tirsdag osv. osv.

Nu går vi over til OpenOffice, samt Outlook 365 Web App, uden denne mulighed for opgaver.

Findes der en lignende webbaseret side, som kan gøre det samme?
Jeg synes ikke Google's Gmail Tasks fungerer optimalt.

På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
21. januar 2014 - 10:49 #1
Mozilla Thunderbird har kalender og opgaver - men ikke webbaseret.
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
21. januar 2014 - 14:28 #2
Jeg bruger Wunderlist til at håndtere mine opgaver. Der findes også en version til smartphone, og jeg kan videresende en mail til min Wunderlist-konto, hvorefter den optræde som en opgave, der skal "håndteres".
23. januar 2014 - 07:34 #3
Claes57: Problemet er at vi ikke kan hente programmer, eller få tilladelse til det.
Kasper_Knaldperle: Det må jeg lige kigge på, hvis det er webbaseret.
27. januar 2014 - 06:56 #4
Den bedste løsning må blive Opgavedelen, der er integreret i Outlook 365 Web.
Den er langt fra så god som i alm. Outlook, men kan da sagtens bruges.