Avatar billede dorte123 Juniormester
23. januar 2014 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gendan til fabrikindstilling af asus bærbar n53t

Hej
Min søns pc er blevet meget langsom efter virus osv, så vil gerne få den tilbage til fabriksindstillinger - altså slette de progr han selv har installeret og starte på en frisk med win 7 home edition på. Problemet er at når han vil vælge punktet under: kontrolpanel, sikkerhed, avancerede genoprettelse, gendan fabrikstilstand - så står der at det kræver en Windows install disk, og en sådan har vi IKKE ej heller licensnøglen til denne. Det var jo install ved køb. Hvad gør vi nemmest og smartest??
På min egen pc står der intet om at den kræver en install disk for at gendanne...Håber på et godt og nemt svar, og ikke at jeg bare skal gå ud at købe win 7, det har vi ligesom betalt for med pc'en..
mvh Dorte
23. januar 2014 - 13:10 #1
Set andet sted:

Tryk [F9] straks under opstart - der burde komme noget med "Systemgandannelse" ?
Altså IKKE i selve Windows Systemet/Programmet...
Avatar billede dorte123 Juniormester
27. januar 2014 - 11:04 #3
Super - den kører som smurt nu, Tak