Avatar billede Deeds Juniormester
23. januar 2014 - 15:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slet Skype bruger og program

Hej, hvordan kan jeg slette min Skype-bruger fuldstændig?

Og efterfølgende programmet også? (Det er vel bare inde under kontrolpanelets "Fjern eller rediger et program" i Windows 7, eller hvad?
Avatar billede MirkoNimz Nybegynder
23. januar 2014 - 16:23 #1
Du fjerner det ved at gøre lige det du sage.... det med brugeren ved jeg ikke selv har jeg aldrig lavet, men hat de ikke nogen support som man kan skrive/ringe til ?
Avatar billede Deeds Juniormester
23. januar 2014 - 16:33 #2
Tak for svaret, men det blev jeg ikke meget klogere af. Har brug for en ekspert der VED lige præcis, hvordan man skal gøre :-)
Avatar billede Deeds Juniormester
23. januar 2014 - 16:54 #3
Har selv googlet og det virker ikke til det er muligt at fuldstændig slette sin konto.
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
23. januar 2014 - 17:46 #4
Prøv at bruge REVO uninstaller gratis version og lad den finde alle efterladenskaber og slet dem
Avatar billede balls Nybegynder
23. januar 2014 - 19:27 #5
Alså skulle mene at skype faktisk sletter den for en efter noget tid, jeg havde engang en ven der glemte sin kode osv. så han lavede en ny, og nu har jeg ikke hans gamle skype mere, og han har ikke slettet den selv, så tror skype sletter den efter ca. et halvt år eller sådan noget