Avatar billede frankb Novice
24. januar 2014 - 11:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min favorit i IE 11 er på flere hundrede felter med google og andre

Der er flere hundrede kopier af forskellige favoritter, så den er næsten ikke til at åbne det tager meget lang tid, hvordan får jeg dem slettet da jeg kun kan slette en af gangen og det er det samme på 3 maskiner, vil det tage meget lang tid at slette.

Er der en mulighed for at slette feltet så jeg kan starte forfra.
24. januar 2014 - 12:21 #1
Øhhhh - hvordan er det sket ???

---
Avatar billede frankb Novice
24. januar 2014 - 12:47 #2
Det har jeg desværre ingen anelse om.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2014 - 13:03 #3
http://download.xmarks.com/download/ie
indlæs på en maskine - der kan du så tilrette dine favoritter.
Indstaller på de andre, og brug samme konto - så synkroniseres de.

eller se i mappen fra stifinder
C:\Users\[dit brugernavn]\Favorites
og tilret der.
Avatar billede frankb Novice
24. januar 2014 - 16:53 #4
Tak for hjælpen claes57
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2014 - 16:58 #5
Hvis det er det hele, så bare luk spg.