Avatar billede ibwca Nybegynder
25. januar 2014 - 16:21 Der er 6 kommentarer

jeg vil gerne lave en copy af win xp

jeg har en win xp med licens , men den er meget ridset og svær at læse . Hvordan laver jeg en nøjagtig copy med boot ja med alt
Avatar billede Blueeyez Mester
25. januar 2014 - 16:39 #1
Nlite
Avatar billede milter Ekspert
25. januar 2014 - 20:07 #2
Kig på linket herunder. Brænd den nye med en langsom hastighed. Prøv med forskellige afspillere, da nogle er bedre til at læse ridsede CD'er end andre.

http://www.wikihow.com/Fix-a-Scratched-CD
Avatar billede ibwca Nybegynder
26. januar 2014 - 08:45 #3
Ok dvs jeg starter Nero sætter org. Disken i men hvad del af Nero skal jeg bruge
Avatar billede Blueeyez Mester
26. januar 2014 - 10:41 #4
Nu ved jeg ikke hvilken version du har af xp, men nlite kan du opgradere service pack mm.
Avatar billede cht22 Professor
26. januar 2014 - 21:58 #6
Det eneste du behøver at gøre for at få alt med er at lave en ISO-fil ud fra din XP-CD og så derefter brænde en ny CD ud fra ISO-filen.

Du kan f.eks. bruge "Ashampoo Burning Studio Free".