Avatar billede detmig Nybegynder
27. januar 2014 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafikkort bør jeg vælge?

Kære ekspert
Jeg vil gerne opgraderer mion PC med et bedre grafikkort. Men jeg er i tvivl om det kan håndterer f.eks. PCI express 3.0 etc.

Jeg har læst i Alt om data at et godt bud er et kort på 7870 Ghz. Og jeg vil nødig for langt over 1000,- men gerne forslag på kort op til 1500,- om 1000,- er for lidt.

Se min PC specifikationer her:
http://h20565.www2.hp.com/portal/site/hpsc/template.PAGE/public/kb/docDisplay/?sp4ts.oid=5151865&spf_p.tpst=kbDocDisplay&spf_p.prp_kbDocDisplay=wsrp-navigationalState%3DdocId%253Demr_na-c03152692-13%257CdocLocale%253D%257CcalledBy%253D&javax.portlet.begCacheTok=com.vignette.cachetoken&javax.portlet.endCacheTok=com.vignette.cachetoke

Jeg glæder mig til at høre dit forslag
DBH
Avatar billede Blandy Praktikant
27. januar 2014 - 15:59 #1
Dit bundkort understøtter pci express 2.0 x 16. så du skal bekymre dig lidt mere om din strømforsyning vil jeg mene.

Den er på de 300Watt og vil helt klare blive et problem, hvis du bare skal have et nogenlunder grafikkort.
Avatar billede detmig Nybegynder
27. januar 2014 - 23:01 #2
Tak for svar. Det vil sige jeg både skal se efter en mere heftig strømforsyning og så et grafikkort men ikke med 3.
Har du et forslag til et sæt?
Dbh
Avatar billede detmig Nybegynder
28. marts 2014 - 04:25 #3
Desværre fik jeg ikke konkret svar på en opgradering af grafikkort og jeg undgår ikke at måtte til en professionel istedet for selv at kunne gøre det