Avatar billede ZupYo Nybegynder
27. januar 2014 - 18:55 Der er 2 kommentarer

Ang. bærbar m. specifikke krav

Hej!

Grundet min nuværende computer ikke kan køre revit 2014 optimalt, skal jeg have fingrene i en ny. Mit spørgsmål er så, om følgende pc vil virke optimalt? http://www.leasy.dk/computer/baerbar/asus-g750jx-t4149h-gamer-pc.aspx

Den skulle gerne opfylde følgende krav;
CPU-type: Multi Core Intel Xenon, I- serie eller AMD svarende til SSE2 teknologi. Højest muligt CPU-hastighed anbefales.
Memory: 16GB ram
Skærm: 17 tommer
Skærmopløsning: 1920 x 1200 med true color
Skærmkort: DirectX 10 Capable graphics card med Shader Model 3. Anbefalet af Autodesk.
Harddisk: 5GB fri diskplads. 10.000+ RPM (til point cloud interactions)

//
Avatar billede poloen Nybegynder
27. januar 2014 - 19:33 #1
Hej ZupYo

Hvis du kan leve med at Harddisken er 3/4 trin fra at leve op til dine krav, så køb den, ellers så læs nedenstående.

Bærbaren er 3/4 trin for at være over 10.000 RPM, og du lede længe efter noget over den hastighed.
DU kan dog købe en SSD harddisk, som dog er praktisk set dobbelt så dyr end hdd harddisk.
Du kan dog købe en blanding mellem ssd & hdd på nogle computere.

Hilsen poloen
Avatar billede ZupYo Nybegynder
27. januar 2014 - 19:44 #2
Tak for det hurtige svar! Dvs. at hvis vi ser bort fra en smule for lav RPM, opfylder den de resterende krav, og burde kunne køre revit uden problemer?