Avatar billede jakhan Nybegynder
29. januar 2014 - 03:40 Der er 2 kommentarer

PC spammer mit internet / kan ikke surfe

Hej.
Min PC (Lenovo Thinkpad x201i) spammer mit internet med åbne connections.
For at gøre en lang historie kort, så har jeg testet og fjernet alt hvad jeg har kunne finde frem til, som potentielt kunne være skyld i problemet. Ingen programmer har meldt om nogen form for malware.
Hvis jeg lukker alt ned, som transmitterer data, og tjekker i NetLimiter, at der ingen data kører, så har jeg et sted mellem 100 og 400 åbne connections, iflg min router, fra min PC's IP.
Ind imellem kan jeg surfe, andre gange ikke... Oftest ikke.
Jeg har prøvet, men kan overhovedet ikke se noget system i, hvornår jeg kan og ikke kan.
Sådan noget som en søgning på Google er muligt langt under halvdelen af gangene. Resten af gange får jeg at vide at siden ikke findes.
Det gælder alle mulige sider.
Når den skaber sig, kan jeg heller ikke bruge mine andre enheder. Må feks slukke pc'en helt, for at se Netflix på min PS3.
Min computer er stort set ubrugelig som den er nu.
Nogen ideer til hvad det kan skyldes?
29. januar 2014 - 06:10 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede MADOlsen Forsker
29. januar 2014 - 11:01 #2
...og så skal du nok lige overveje at begynde at lukke dine spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jakhan