Avatar billede Jmv_cyber Novice
30. januar 2014 - 09:44 Der er 1 løsning

Stand-by af skærme slået fra, går stadig i "dvale", tænder igen men giver ikke signal

Jeg har opgraderet min maskine fra Windows 8 til 8.1 og samtidig fået byttet mit GeForce GTX460 ud med et Radeon HD7790.
Jeg har 3 skærme koblet til; to via. DVI og en enkelt via. HDMI. Når computeren står ca. 15 minutter, slukker skærmene automatisk. Skærmene "vågner" når jeg rør på noget (mus/tastatur) men hvis de har stået i denne strømbesparende tilstand i mere end et par minutter, så kommer der ikke noget billede frem på dem, selv om jeg tydeligt kan se at de "vågner". Inde under "Power Options" i kontrolpanelet, har jeg lavet min egen plan for strømhåndtering, og deri står der at mine skærme ALDRIG skal gå på stand-by. Inde i skærmindstillinger står de også til ALDRIG at gå på stand-by. Alligevel sker det og jeg kan ikke finde frem til hvorfor... Nogen der har et bud?
Avatar billede Jmv_cyber Novice
27. april 2014 - 13:00 #1
Slet venligst denne tråd, har fundet en løsning