Avatar billede MetfreakDK Praktikant
04. februar 2014 - 19:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Joomla 3 menu problem

Hej...

Jeg har problem med en menu på en joomla side.

http://www.yoyo.dk

Menuen skal virke med dropdown ligesom det er på HTTP://www.topseven.dk

Siderne er helt magen til hinanden, og jeg kan bare ikke finde ud af hvad der er galt.

På yoyo.dk, ser menuen sådan ud som den gør nu, hvis jeg siger ja til at vise alle menuelementer i modulindstillinger for menuen.
Hvis jeg ændre det til nej, så ser menuen normal ud, men drop down virker ikke.

Er der nogen her der ved hvad jeg gør forkert ?
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
04. februar 2014 - 22:00 #1
Det Det fik jeg så endeligt selv styr på
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
15. marts 2014 - 10:34 #2
.