Avatar billede AndreasRyen Nybegynder
04. februar 2014 - 19:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

To, windows 7

Hej

Jeg har 2 Windows..
Når jeg tænder computeren og trykker F7 giver den mig en mulighed for at vælge mellem 2 Windows 7.

Det ene Windows er: Windows 7 ultimate
Det andet Windows er: Windows 7 home Premium

Det jeg gerne ville var:

Kan jeg slette Windows 7 ultimate? Det første Windows der var på computeren var Windows 7 home Premium. Det var en fejl at jeg installeret Windows ultimate.. Vil bare gerne havde det slettet så jeg kun har et.

Håber der nogle der kan hjælpe. :P
Avatar billede computermusen Nybegynder
04. februar 2014 - 20:43 #1
Hejsa, er det ikke bedre at beholde Ultimate, det er trods alt en større version end Home premium.
Hvis du har aktiveret Ultimate, så skal du huske at hvis du sletter denne igen, og det er en OEM licens, kan du ikke installere den på en anden maskine uden videre.
Overvej om det ikke er bedre at beholde Ultimate istedet.

Venlig hilsen
Computermusen

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede AndreasRyen Nybegynder
04. februar 2014 - 21:04 #2
Jo men ultimate virker ikke selve hardisken er på Premium vil bare havde det ene.

Så skal jeg kunne flytte hardisk pladsen fra Premium over til ultimate og det ved jeg ikke om man kan.

Okay, men hvordan kan jeg så slette det ene Windows?
Avatar billede computermusen Nybegynder
04. februar 2014 - 21:17 #3
Avatar billede AndreasRyen Nybegynder
04. februar 2014 - 21:19 #4
Det skide smart jo! Jeg prøver lige og kommer tilbage senere så :)!!
Avatar billede Jensen DK Novice
05. februar 2014 - 06:05 #5
Du har samme spørgsmål her.
http://www.eksperten.dk/spm/991208

Du må ikke have 2 ens spørgsmål luk det ene.