Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
05. februar 2014 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel 2013 - Filer/Ny/Tom projektmappe

Hej eksperter

Jeg har et problem med at når jeg vælger "Filer > Ny > Tom projektmappe, så er det ikke den rigtige default projektmappe, så kommer frem. Hvor ændrer jeg lige præcis den fil?

Jeg har i XLStart både en Ark.xlsx og Mappe.xlsx - og det virker også fint når jeg åbner Excel, så åbner den en ny mappe med tilhørende ark som er formateret som ønsket. Tilføjer jeg et ark mere med tryk på "+", så er arket også tilføjet ud fra Ark.xlsx.
(Jeg har prøvet at have en Book.xlsx, hjalp heller ikke)

Spørgsmålet er : Hvor finder jeg default "Tom projektmappe"?
Avatar billede AndreasRyen Nybegynder
05. februar 2014 - 13:36 #1
Inde på Excel -> Filer -> hjælp -> indstillinger
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
05. februar 2014 - 13:42 #2
Der har jeg mulighed for at vælge skrifttype, skiftstørrelse og standardvisning af nye ark og hvor mange ark der skal oprettes.

Men det er ikke det jeg er ude efter.

Jeg er ude efter at bruge min egen default projektmappe, så f.eks. alle celler er formateret som tal med to decimaler.
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
19. februar 2014 - 15:22 #3
Det lader desværre ikke til at være muligt. Den tager dog den rigtige default projektmappe, hvis man bruger "ny" i hurtig værktøjslinjen.

Lukker