Avatar billede cadell400 Nybegynder
05. februar 2014 - 19:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Computer bliver meget langsom....

Hej folkens.

Sidder på min nye computer med Windows 8.1 pro og er ved at få fnidder af den...
Det er som om at den bliver langsommere og langsommere for hver time der går...
Når den starter op køre alting som smurt og programmer/spil åbner og køre perfekt.
Men efter 5-6 timer er det som om at den reducere ydeevnen kraftigt og kan enten genstarte eller vente et kvarter og så starte den hvorefter den køre godt igen.
Specs:
Intel core 4670K
Nvidia Geforce 670 GTX 4GB
8 GB ram
MSI Z87M Gaming 1150 Socket
SSD 120 GB
Harddisk 1.5 TB

Havde for resten også nogle problemer med usb portene i starten, hvor den "frøs" hvis jeg skiftede en usb om til en anden, er dog fixet nu.

M.v.h.

Michael Ø. Jensen
Avatar billede thermik Nybegynder
05. februar 2014 - 19:54 #1
Hvad er det for en ssd disk du har i din pc? og har du selv sat den i efterfølgende hvor den så er blevet sløv ?
Avatar billede cadell400 Nybegynder
05. februar 2014 - 20:16 #2
det er en fra Kingston, kan ikke huske hvilken model det er men den virkede fint i min anden computer som desværre brændte sammen før julen, og først har haft råd til en her og nu :/
Det er en selvbygget computer, og burde sidde korrekt tilsluttet
Avatar billede thermik Nybegynder
05. februar 2014 - 20:23 #3
Jeg spørger fordi jeg har puttet en ssd fra samsung i min bærbar og den blev sindsyg langsom! Men hvad jeg ikke havde set var der på medfølgende cd et optimerings program med og da jeg havde kørt det pogram kom der virkeligt fart på!!
Avatar billede cadell400 Nybegynder
05. februar 2014 - 21:38 #4
Hmm, synes ikke at huske at der var en cd eller noget med, men alle driver på min computer skulle være opdateret med mit liveupdate :/
Avatar billede riisgaard Nybegynder
05. februar 2014 - 23:15 #5
Prøv at finde model på ssd og find driver til den ;)
Avatar billede cadell400 Nybegynder
11. april 2014 - 20:30 #6
Efter som problemer er løst efter en formatering, lukker jeg emnet, ellers tak for hjælpen Rissgaard og Thermik :)