Avatar billede stig-klausen Novice
06. februar 2014 - 22:16 Der er 1 løsning

et hd video capture card

jeg har nu ledt nogle timer efter et video capture Card der kan
udføre følgende.
skal kunne optage hd video fra min Viasat hd sattelitmodtager.
og så skal den kunne optage vhs video fra min vhs videobåndoptager.

min pc er nyindkøbt med i5 processor og 4 terabyte hdd
har foreløbig fundet denne men jeg er ikke 100 procent på at den duer til det jeg har brug for.

http://www.gamescastlive.com/2011/03/20/avermediaavertv-hd-dvr-pci-capture-card-review/

kender i til noget der duer til max 1000 kr

på forhånd tak  stig
Avatar billede stig-klausen Novice
07. februar 2014 - 22:53 #1
og så fandt jeg ud af min salleit modtager kører med HDCP og der er vist ingen video grabber kort der har HDCP.nå men godt jeg opdagede det inde jeg købte noget