Avatar billede Lucasthk Praktikant
09. februar 2014 - 17:45 Der er 2 kommentarer

sidder fast i et recovery drev? hjælp

Jeg lavede et restore af min alienware og nu sidder den fast i recovery istedet for C: er der nogen der kan hjælpe mig med det, ps. hvordan ligger jeg et billede ind så i kan se det, har taaget et billede af det nemlig :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2014 - 20:27 #1
du kører fx billedet til din public-mappe i dropbox, og linker til den her.
Avatar billede Lucasthk Praktikant
09. februar 2014 - 21:18 #2
Det her er hvordan det ser ud, og jeg vil bare gerne slette recovery og gå tilbage til C:
https://www.dropbox.com/s/o8n1chobnptgon5/IMG_0756.JPG