Avatar billede MBT Nybegynder
10. februar 2014 - 18:51 Der er 2 kommentarer

Backup af Itunes - Skydrive?

Jeg har netop købt 50 GB plads til Skydrive, men har problemer med at få taget backup af mit Itunes-bibliotek.

Først og fremmest, hvordan skal det gøres? Jeg har prøvet at kopiere hele mappen som hedder 'Itunes', men Skydrive siger, at den ikke kan tage mapper men kun filer. Det er et problem, for tager man Itunes Media mappen, hvor alle filerne er, så ligger de i mapper, baseret på kunstneren.

Jeg er interesseret i at antal afspilninger, spillelister osv. bliver gemt.

I såfald hjælper det vel ikke bare at gå ind i itunes, trykke ctrl + a, og så bare rykke hele biblioteket over i Skydrive. Det er vel ikke den rigtige måde, vel?

Har I andre bedre alternativer til online backup af Itunes? Jeg er villig til at betale. Helst ikke mere end 300 kr. om året.
Avatar billede KHHP Juniormester
10. februar 2014 - 18:54 #1
Har du forsøgt at installere SkyDrive Desktop klienten? Så får du en mappe der hedder SkyDrive og her kan du smide alle dine ting.
Avatar billede MBT Nybegynder
10. februar 2014 - 22:23 #2
Tak for svaret, det prøver jeg lige!