Avatar billede moroax Nybegynder
12. februar 2014 - 13:27 Der er 3 kommentarer

ASP.NET Dating site/eller koder købes

Vi skal bruge et fuldt udviklet dating site - eller koder.

Det er vigtigt at der nemt kan bygges om på siden da den IKKE skal fungere som dating i den forstand...

Betalingsmodul, og diverse reklame moduler, billedegalleri, video, chat, favotitter, match-profile samt auto-cencur er et must(det skal i hvertfald være nemt at bygge på)

- kom med et oplæg og en god reel pris....

og skal selvfølgelig virke på diverse nye mobiler/tablets
Avatar billede conrado Nybegynder
15. februar 2014 - 13:35 #1
hej ,
  jeg har læst din announce ..
vi har en dating hjemmeside til salg .. www.muslimdaters.com
prog at tilmelde dig , og ser all funktionalitet
alle front-end er på engelsk , vi skal arbjede snart at tilføge også dansk version ,nye design osv
bemærk at hjemmesiden er opbygget i php
jeg vil gerne sælge hjemmesiden , da jeg har ik sp meget til ,fordi jeg har travlt med studier
vh
Mustapha
Avatar billede moroax Nybegynder
17. februar 2014 - 18:03 #2
Conrado > Beklager, men det skal være asp, ellers kan jeg ikke selv lave rettelser....
- men tak for tilbudet.....
Avatar billede Bler0037 Nybegynder
22. februar 2014 - 17:00 #3
Hej, hvis du skifter mening vedr. om systemet skal være lavet i asp. Så kan du købe systemet dette system: netdating side.