Avatar billede moroax Nybegynder
12. februar 2014 - 13:36 Der er 6 kommentarer

Avanceret Event Kalendersystem i ASP.NET

Ønskes:
Avanceret Event kalender system i 2 dele

DEL 1.
onlinekalender.
Hvor man kan oprette en lille events gratis, og købe sig til mere - billeder, stor overskrift, banner, link ect. - på samme måde som den blå avis og qxl.
(Nej det er IKKE salgsannoncer, men events der oprettes her)

- ligesom det omkrinfliggene top og side bannere OGSÅ skal kunne bookes i forbindelse med en event....

Del 2.
et B2B system, hvor dem der opretter event, kan kommunikere og købe/sælge hinandens ydelser....

MÅSKE har du allerede noget liggende som kan noget af dette her, så der bare skal tilpasses i koderne.....

spørgsmål ??.. - fyr løs,
eller smid en mail på info@dezari.dk
Avatar billede magic-mouse Novice
12. februar 2014 - 13:44 #1
Hvad er budget ?

Skriv lidt mere om forventninger.
Avatar billede moroax Nybegynder
12. februar 2014 - 20:04 #2
Det kommer jo helt an på om der allerede ligger koder som blot skal ændres - hvorfor opfinde den dybe ske 2 gange ;-)

Desuden spurgte jeg først om et par seriøse bud ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
12. februar 2014 - 20:14 #3
Du kan ikke forvente at få seriøse bud på en så mangelfuld kravspec - en pris kan gå fra få tusinde kroner til flere hundrede tusind eller millioner og hvis du ikke kan komme med en noget mere dybdegående spec kan en prisramme måske være en guide for hvilken type person eller firma der er den rette til opgaven.
Avatar billede moroax Nybegynder
17. februar 2014 - 18:18 #4
Keysorsoze > jeg er ude mærket klar over man ikke kan sætte en fast pris op lige her....
Avatar billede moroax Nybegynder
17. februar 2014 - 18:18 #5
MEN - IGEN-igen........
ER her nogle som HAR noget liggende vi kan bygge videre på, eller nogle som lige har bygget noget med en onlinekalender som også kunne noget...
- lige nu prøver jeg bare at finde frem til dem som HAR eller KAN noget med en kalender i asp (.net)

og jeg er da godt klae over at ingen er så dumme at sige.:
"jeg har en komplet kalender du kan købe for 5.000,-  - SÆT nu jeg havde planer om at give 10 eller 25"

Så omformulering:
TIL ALLE JER SOM HAR, ELLER KAN FÅ BANKET EN ONLINE KALENDER SAMMEN I EN FART - SKRIV ENDELIG,

SÅ tager vi den derfra..........

Fase 1.:
* online kalender,
* hvor man kan oprette sig som bruger, og få mail når der oprettes en event man har interesse i
* oprette sig som event opretter, og nemt gentage sine event.
* oprette event gratis, og betale for fed skrift, billeder, link m.m. (LIGESOM når man opretter annoncer på dba og qxl - bortset fra dette IKKE er annoncer men events.)
oprette banner annoncer som løber op til og imens ens event afvikles

og et nogenlunde grafik som også virker på mobil og tablet....
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2014 - 11:21 #6
Hejsa,

Prøv at skriv til mig på mail(at)net-optimering.dk

Jeg har lige været ude i at give tilbud på noget tilsvarende det som du skriver om.