Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
13. februar 2014 - 14:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver til ethernet kontroler

har en acer travelmate 2350 hvor jeg har installeret win7 32 bit men kan ikke finde driverne til etherneth controleren så den kan gå på nettet vha wifi. Nogen der kan hjælpe med det direkte link
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
13. februar 2014 - 14:08 #1
Avatar billede AnyFellow Mester
13. februar 2014 - 14:21 #2
Du søger her på "travelmate 2350":
http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/drivers
Avatar billede AnyFellow Mester
13. februar 2014 - 14:24 #3
Hov, var ikke lige opmærksom på at der kun var drivere til windows XP.

Det ser ud til at den har et intel-netkort. Du er nødt til at finde ud af hvilken model og så finde driveren på intels hjemmeside.
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
13. februar 2014 - 15:13 #4
MadsHaupt det virkede ikke.....
Kfisker hvordan finder jeg ud af hvilken model mit netkort er
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
13. februar 2014 - 15:25 #5
Jeg er ikke ekspert lige på det område, men du kan prøve at google det (hvis du skriver det på engelsk få får du flere resultater).
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
13. februar 2014 - 15:46 #6
Ok hentede et program der hed SIW og det kom med flg oplysning
Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC

Men har svært ved at finde præcis det sted hvor driveren findes...
Avatar billede claes57 Ekspert
13. februar 2014 - 16:23 #7
det er så kabel-netkort, og har intet med wifi-kortet at gøre.
Hvis den kan kablet, så hent og kør slimdriveres - og i givet fald indlæs alle de drivere, den finder (skal muligvis køres flere gange med genstart undervejs)
https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php
tag linket lige under den grønne knap (så er det helt uden crap-ware med)
Avatar billede 7vw2zd37 Nybegynder
16. marts 2014 - 17:34 #8
Lukker den selv da det ikke hjalp men tak for forsøget. Kim
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
17. marts 2014 - 13:05 #9
7vw2zd37 har du selv fundet en løsning?.