Avatar billede michael.skov Novice
14. februar 2014 - 14:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

office 2013 alle programmer starter win installer når de startes og låses derefter

Hver gang jeg starter et af officeprogrammerne starter de instaleren op
lad os tage Outlook den starter som normalt op og så kommer office installervinduet og siger at den instalerer den forsvinder og den lille windowsrude kommer og siger at den instalerer og imens kan jeg se at Outlook henter min post men jeg kan ikke bruge programmet mens den kører installeren efter ca 5-10 min forsvinder ruden og Outlook lukkes ned
og så kan jeg starte forfra
jeg har forsøgt at instaler fra disken uden resultat
jeg har forsøgt at afinstalere hvilket den heller ikke vil
så nu har jeg en officepakke som jeg kan se men ikke bruge og heller ikke fjerne
så i kan godt se at jeg har brug for hjælp
det skal siges at jeg har haft vrøvl med win7 og har opdateret til et tidligere punkt og der er ikke flere punkter at forsøge med
så hvordan får man Outlook til at starte uden derefter at ville instaleres igen
eller fjerner den uden om Windows
jeg har REVO Uninstaller PRO men den kan ikke se officepakken
gode konstruktive forslag modtages med glæde
kører win 7 ultimate 64bit
office 2013
Avatar billede michael.skov Novice
14. februar 2014 - 15:02 #1
Nu jeg er ved Outlook  2013 kan nogen så fortælle hvordan man fjerner den iriterende rude der kommer op når man læser post og der er et link til nettet ruden beskriver linket og siger man skal trykke på det for at komme der hen og problemet er at sommetider er den rude hen over der hvor man skal trykke så hvordan får man Outlook til ikke at vise denne rude
bare så jeg ved det når og hvis jeg får gang i officepakken igen
Avatar billede michael.skov Novice
14. februar 2014 - 17:18 #2
første problem løst