Avatar billede al-j Praktikant
15. februar 2014 - 19:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Touch Pad er ikke til at styre

hej.
sidder med en vario der ikke er til at bruge, da Touch Pad springer rundt når man bruger den.. hvis jeg skriver på den springer musen rundt og aktiverer elt og intet,... hvad gør jeg??
Avatar billede Jannickhess Professor
16. februar 2014 - 13:33 #1
Hej al-j

prøv at opdatere touch pad driveren, det kunne være det der skal til.

JH
Avatar billede fhansen82 Mester
16. februar 2014 - 15:53 #2
Lyder for mig som at dine undersider af hænderne ved roden af tommelfingrene rør touchpadden når du skriver. Oplever det samme på min bærbare, fordi denne er i samme niveau som resten af rammen på den bærbare. Løsningen er nok at deaktivere touchpadden, selvom det selvfølgelig er en håbløs løsning, hvis man har brug for touchpadden. Kan du evt bruge den lille styrepind som måske er tilstede på din bærbare ved knapperne G, H og B?
Eller hopper den også når du bruger touchpadden "normalt"?
Avatar billede al-j Praktikant
20. september 2015 - 11:31 #3
Var defekt :( Lukker her.