Avatar billede ECBossen Nybegynder
16. februar 2014 - 20:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Serverbackup

Hej
Kan en filbackup der er lavet på en Windowsserver 2003.
indlæses af en Windows server 2012 R2?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. februar 2014 - 20:42 #1
Ja, det burde der ikke være noget i vejen for, bare du holder dig fra alt, der har med OS'et at gøre.
Avatar billede ECBossen Nybegynder
17. februar 2014 - 14:12 #2
Hvis det er en fuld backup der er lavet, altså med OS. Kan jeg få mapperne med de vigtige filer ud?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. februar 2014 - 17:55 #3
Ja. Normalt kan du "mounte" et backup-sæt og plukke vilkårlige foldere og filer fra det til en vilkårlig destination.
Avatar billede ECBossen Nybegynder
17. februar 2014 - 19:25 #4
Hvordan "mounter" jeg?
Avatar billede ECBossen Nybegynder
18. februar 2014 - 21:32 #5
Jeg har nu en .bfk fil på 125 GB. Det er en backupfil lavet af en Windows home server. Serveren kan ikke genskabes. Hvordan kan jeg genskabe filerne i backuppen.