Avatar billede ballum-it Praktikant
17. februar 2014 - 10:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bookingsystem til Joomla

Er der nogen der kan anbefale et bookingsystem til Joomla, hvor man kan booke lokaler, sportshaller, fodboldbaner, fester m.m.?
Det er meningen at personalet selv skal lave bookingerne, så det har ikke noget med betalinger at gøre.

Jeg synes jeg har søgt, men ikke kunnet finde noget. Jeg køber gerne.

Idéen er, at når man logger ind, skal man kunne vælge først datoer, derefter hvilke lokaler man ønsker, hvorefter der kommer muligheder for at skrive kundeoplysninger, forskellige tilvalg der er relevante for bookingen m.m.

Det skal være brugervenligt og kunne bruges på både computer og iphone.

Der er sikkert andre der bruger et sådan system, som kan fortælle hvad det rigtige hedder :-)

Hilsen Ellen
Avatar billede expnet Seniormester
17. februar 2014 - 14:22 #1
Har du tjekket ud her: http://extensions.joomla.org/

Hvis ikke der er noget der du kan bruge.
Skal du nok ud og finde en der kan lave det.
Eller omskrive noget du evt. finder
Avatar billede ballum-it Praktikant
17. juli 2014 - 20:56 #2
Har købt