Avatar billede WoM Nybegynder
17. februar 2014 - 15:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette C:\Programmer\NetMeeting i WIN XP SP3

Hvordan sletter jeg (permanent) NetMeeting mappen med indhold? Jeg har forsøgt med MoveOnBoot. Den protesterer ikke, men mappen er ikke slettet efterfølgende.
Vh
WoM
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2014 - 16:00 #1
skal måske afinstalleres??
http://support.microsoft.com/kb/938223
17. februar 2014 - 16:01 #2
Pssssst: Hvorfor skal den væk ?
Avatar billede WoM Nybegynder
17. februar 2014 - 18:17 #3
Hej 661 og tak for svaret.
Vores indlæg har krydset hinanden. I mellemtiden har jeg også fundet denne Microsoft artikel. Desværre virker den heller ikke.
Som svar på denne kørsel får jeg bekræftelse, at den er fjernet, og om jeg vil rydde op i mine personlige data. Det gjorde jeg, men netmeeting er der stadigvæk, selv efter en genstart.
vh
WoM
Avatar billede WoM Nybegynder
17. februar 2014 - 18:19 #4
Hej Larry. Jeg bruger den ikke - desuden virker den slet ikke mere - ifg. Microsoft. Hvorfor skal jeg så beholde den?
Mvh
WoM
Avatar billede WoM Nybegynder
17. februar 2014 - 18:20 #5
Hej Larry. Jeg bruger den ikke - desuden virker den slet ikke mere - ifg. Microsoft. Hvorfor skal jeg så beholde den?
Mvh
WoM
Avatar billede Jensen DK Novice
17. februar 2014 - 18:32 #6
Avatar billede WoM Nybegynder
18. februar 2014 - 08:55 #7
Hej silbidor. Tak for dine links. Desværre kan jeg slet ikke få response, hverken ved http://www.eksperten.dk/spm/991712
eller ved det næste med reply: http://www.eksperten.dk/spm/991705#reply_8117706

Der sker intet, når jeg klikker på dem.
Mvh
WoM
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2014 - 09:03 #8
Du skriver jo i en af dem, så det er vel ikke et problem?
Det silbidor mener er at du har to spørgsmål åbne med samme indhold, og du bør lukke det ene af dem.
Avatar billede WoM Nybegynder
18. februar 2014 - 09:16 #9
Hej 661. Tak for svaret. Du har jo ret. Det er noget rod, jeg har lavet med de to næsten enslydende indlæg. Det skyldes min ringe fortrolighed med systemet. Nu vil jeg forsøge, at lukke den anden og håber, at det lykkes.Vh WoM
Avatar billede WoM Nybegynder
04. marts 2014 - 09:26 #10
Jeg fik ingen brugbar svar. Nu lukker jeg emnet.
Tak for jeres bidrag.
Vh WoM