Avatar billede WoM Nybegynder
17. februar 2014 - 17:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette C:\programmer\NetMeeting i WIN XP SP3

Hvordan sletter man NetMeeting permanent? Jeg har prøvet MoveOnBoot, men det virker ikke. Heller ikke folgende fra en Microsoft publikation:

To uninstall NetMeeting on a Windows XP-based computer, use the following method:

Click Start, click Run, type RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINDOWS\inf\msnetmtg.inf,NetMtg.Remove, and then click OK.

Mvh
WoM
Avatar billede sve80 Nybegynder
17. februar 2014 - 17:59 #1
Jeg har med succes anvendt Microsofts egen Windows Fix It fra denne hjemmeside http://support.microsoft.com/mats/program_install_and_uninstall/en når et eller andet program fejler i afinstallationsprocessen. Prøv at se om den virker!
Avatar billede Jensen DK Novice
17. februar 2014 - 18:33 #2
Avatar billede WoM Nybegynder
18. februar 2014 - 09:26 #3
Hej sve80. Tak for dit forslag. Jeg har prøvet det, men Netmeeting optræder ikke i listen, derfor valgte jeg  - iflg. anbefaling - "ikke vist". Jeg kom dog ikke videre med det, fordi der kræves en 38 tegn lang produktkode, hvilken jeg ikke har.

Jeg har lavet noget rod med to næsten enslydende indslag. Derfor vil jeg forsøge, at lukke denne her.

Mvh WoM