Avatar billede jkmst Praktikant
22. februar 2014 - 10:45 Der er 1 kommentar

Ekstern harddisk

Hej jeg ved ikke om dette spørgsmål ligger det rigtige sted.

Men jeg sidder og er ved at lave noget video på min macbook air, i GoPro Studio.
nu skal jeg så converer videoerne men den siger at min eksterne harddisk ikke tillader så store filer, kan man på nogen måde ændre det så den eksterne siger ok til større filer end den gør nu og i så fald hvordan.

Jeg vil ikke have dem liggenede på min macbook og der er heller ikke plads!
Avatar billede Blueeyez Mester
22. februar 2014 - 10:51 #1
Lyder som om du har fat32 filsystem på din ekstern?

Du kan lave det om til exfat og dermed er der ikke en begrænsning, men ved ikke om der kræver en formatering....

Følgende er blot et gæt, da du ikke skriver noget information om eksterne hdd