Avatar billede a-carlo Nybegynder
23. februar 2014 - 18:36 Der er 2 kommentarer

Nogle erfaring med Thor bærbar

hej folk

jeg skal til og købe ny bærbar det skal være bærbar da jeg skal bruge den i skolen stort set hver dag. Er bare ikke helt sikker på om det her er noget særlig godt mærke har hp nu og det er virkelig et skod mærke der er et link til den jeg har kigget på her

http://cdon.dk/hjemme-elektronik/cdon/thor-einride-intel-core-i7-4700mq-8gb-120gb-m500-ssd-15-6-fullhd-w8-geforce-gtx-765m-p24070814

så nogle der har haft en før eller ved noget om mærket?
Avatar billede Blueeyez Mester
23. februar 2014 - 19:34 #1
Vil anbefale dig at købe den lokalt hvis muligt.
En episode der kan opstå er at den går i stykker og skal til reperation.. Et andet er at du så kan se den i butikken. Noget jeg går efter er hvor besværlig det er at rense cpu blæser og skifte kølepastaen.

Det er oftest der bærbare er mest sårbare i levetid og derfor skal man købe noget der nemt kan vedligeholdes.
Avatar billede a-carlo Nybegynder
24. februar 2014 - 17:24 #2
den kan ikke fås lokalt og hvis den går i stykker sender jeg den bare der op til rep.
men mit spørgsmål gik på om der er nogen der har erfaring med Thor bærbar computer ved noget om dem eller den mit link er til