Avatar billede aGrower Praktikant
25. februar 2014 - 16:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket optiske cd-drev

Jeg har en bærbar uden cd-drev, og vil gerne installere nogle spil som jeg har på en skive. Jeg ved ikke rigtig noget om optiske drev, og om der er forskellige slags alt efter hvilke cd'er de skal køre.

Kan denne fx. bruges?

http://www.edbpriser.dk/dvd-braender/samsung-se-208db-sort-id-6912329.aspx
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2014 - 18:01 #1
Kender ikke noget til dem desværre. Men man kan jo også installere med en usb pind hvis det er, og du evt har en stationær pc med drev i at klargøre den i.
Jeg har brugt et program der hedder Rufus til at klargøre en 8 gb usb pind, så jeg kunne installere Windows 8 fra den.
http://rufus.akeo.ie/
Avatar billede aGrower Praktikant
25. februar 2014 - 18:12 #2
Det har jeg ikke lige pt. Men ellers lyder det smart.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
26. februar 2014 - 20:28 #3
Ja det kan bruges,det kan alle DVD/CD drev der på markedet i Danmark.
Avatar billede aGrower Praktikant
27. februar 2014 - 11:44 #4
Tak for hjælpen, så prøver jeg sådan en. Vil du oprette svar?
Avatar billede jenscarlo Juniormester
28. februar 2014 - 09:02 #5
Jeg samler ikke point,bare tag dem selv.
Avatar billede aGrower Praktikant
01. marts 2014 - 17:48 #6
.