Avatar billede zeekie Nybegynder
26. februar 2014 - 11:02 Der er 4 kommentarer

Gmail i Outlook 2010 vil ikke sende post, men kommer i Udbakken

Hejsa

Jeg har et problem, jeg har en Gmail konto, som jeg har sat op i Outlook 2010. Alt er sat op som det skal ifølge vejledninger som jeg har fundet på nettet.
Men nu vil den pludselig ikke sende post længere. Så snart jeg trykker på send, efter mailen er skrevet, bliver den ikke sendt... Men tværtimod kommer den i Udbakken.

Og det er så der jeg ikke længere forstår noget som helst.

Jeg har haft nogle problemer med den Outlook, så der ligger mærkeligt nok 2 .pst filer, hvor den ene er standard og den anden er selvfølgelig ikke. Men "sjovt nok", kan jeg heller ikke ændre på den, da standarden ikke kan ændres. Rimlig fucked (beklager sproget).

Hvad gør jeg?

Jeg har gået indstillingerne igennem for at finde ud af hvordan jeg skal sætte det op, men alt er som det skal være. (TROR JEG).

Jeg giver gerne 400 point for at kunne få hjælp til denne sag.

Jeg ser frem til jeres råd/svar, på dette super nederen spørgsmål.

Mvh
Kasper
Avatar billede kiminfarum Juniormester
26. februar 2014 - 12:43 #1
Jeg går ud fra du har tjekket om du er 'On- eller Offline'
Se yderst til venstre på fanebladet 'Send/Modtag'

- Kimk
Avatar billede zeekie Nybegynder
28. februar 2014 - 11:18 #2
Ja, den står til online.

Men det mærkelige ved dette er at alt post kommer i udbakken, hvor jeg så skal åbne den mail jeg gerne vil sende igen og trykke på SEND for at sende ...

Dobbelt arbejde, for det burde jo virke ved at skrive en mail og trykke på send.
Avatar billede zeekie Nybegynder
13. marts 2014 - 09:40 #3
Er der nogle andre som har nogle råd eller ideer om hvad det kan være?
Avatar billede martens Guru
26. marts 2014 - 14:37 #4
Jeg havde netop samme problem forleden med Office 2013. Geninstallerede Office og Vupti... så virkede det hele igen.... ;o)