Avatar billede jakobi15 Nybegynder
26. februar 2014 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af PC

Hej allsammen.
Jeg overvejer at opgradere et par dele på min pc og er kommet frem til at skifte CPU køleren men ved ikke hvilken jeg skal tage. Jeg vil helst have en der er lydløs. Min CPu er en i7 2700K.
Derudover vil jeg gerne udskifte mit bundkort og har tænkt på et asus maximus VI Hero men er i det tilfælde i tvivl om det kan bruges til min processor.
Så hvis nogen ved noget om et eller begge emner ville det være fantastiskt :)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2014 - 16:24 #1
Hvorfor skifte bundkort? Og asus maximus VI Hero understøtter ikke din processor. http://www.asus.com/Motherboards/MAXIMUS_VI_HERO/#support kun 4 generation.
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
26. februar 2014 - 16:30 #2
:( Fordi mit nuværende bundkort kun har 2 ram slot og en plads til et grafikkort. Så mest af alt for at give en mulighed for at opgradere i fremtiden. Men grunden til lige netop Hero var pga. det indbyggede lydkort. Så hvis nogen kender et godt lydkort til maks 800 så sig til.
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
22. maj 2016 - 12:31 #3
afslutning af sprøgsmål