Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 20:00 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Optimizer pro hjælp til loggene!

Hej!!

Jeg har fulgt denne beskrivelse for at slette "optimizer pro"
http://www.eksperten.dk/spm/989168

der skriver i at han skal kopiere loggen derind - såå ville høre om jeg kan smide de 2 logs jeg har herind så i kan tjekke om det hele ser fint ud igen?

Maja
26. februar 2014 - 20:06 #1
Velkommen til E. ...

Nemlig - Kom 'frisk'  ;-)
Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 20:11 #2
Åh tak!!!! (hvordan giver jeg point? fatter lidt hat af dette her.. måske jeg skulle gå ud og tage opvasken i stedet hehe)

den første

Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2014.02.26.05

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.16518
Michael :: MICHAEL-PC [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2014-02-26 (16-19-15).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|F:\|G:\|H:\|I:\|J:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 596828
Tid gået: 3 time(e), 16 minut(ter), 8 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 3
HKLM\SOFTWARE\{6791A2F3-FC80-475C-A002-C014AF797E9C} (PUP.Optional.OptimzerPro.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\Software\InstallCore\1I1T1Q1S (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\INSTALLCORE (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 2
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|NextLive (PUP.Optional.NextLive.A) -> Data: C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\Software\InstallCore|tb (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Data: 0H1L1J1L1S1R1N -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 2
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\cache (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Inficerede Filer: 12
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-3031483480-3220432435-856399394-1000\$RIBED2Q.exe (PUP.Optional.MindSpark.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\Mobogenie\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Local\genienext\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Local\Temp\is643178083\34897610_stp\wajam_download.exe (PUP.Optional.Wajam) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Local\Temp\is643178083\34897623_stp\cor_sweet-page.exe (PUP.Optional.SkyTech.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Local\Temp\is643178083\34897653_stp\Mobogenie_Setup_UN.exe (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\Desktop\ny\1\Users\maja damgaard\Downloads\AviPlayerSetup(3).exe (Adware.Agent) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\Desktop\ny\1\Users\maja damgaard\Downloads\AviPlayerSetup.exe (Adware.Agent) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
J:\System Volume Information\_restore{4CB9ED32-85EF-42F8-9C92-4A0A7F5DB7D8}\RP169\A0064592.exe (RiskWare.Tool.CK) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.cookie (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\cache\spark.bin (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)

og den sidste!

# AdwCleaner v3.019 - Report created 26/02/2014 at 19:47:14
# Updated 17/02/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Michael - MICHAEL-PC
# Running from : C:\Users\Michael\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\6MSHDC8S\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Michael\AppData\Local\genienext
Folder Deleted : C:\Users\Michael\AppData\Local\Mobogenie
Folder Deleted : C:\Users\Michael\AppData\Local\Temp\boost_interprocess
Folder Deleted : C:\Users\Michael\AppData\Local\Temp\PCSpeedUp
File Deleted : C:\Users\Michael\Documents\Mobogenie.lnk

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasapi32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\au__rasmancs
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\HPSF_Tasks_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\HPSF_Tasks_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\MobogenieAdd
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [mobilegeni daemon]
Key Deleted : HKCU\Software\Wajam
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{3A7D3E19-1B79-4E4E-BD96-5467DA2C4EF0}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16518

-\\ Google Chrome v33.0.1750.117

[ File : C:\Users\Michael\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1878 octets] - [26/02/2014 19:44:23]
AdwCleaner[S0].txt - [1802 octets] - [26/02/2014 19:47:14]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1862 octets] ##########
26. februar 2014 - 20:20 #3
... det ser rigtigt ud mht. AWCleaner !!!

---

Måske skulle du også rulle resten ->

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.bleepingcomputer.com/download/hijackthis/dl/90/

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 20:32 #4
Den er lige blevet færdig med cleaner :)

Det der malware sjov har jeg lavet, det var den øverste log?
Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 20:42 #5
SÅ er HiJackThis færdig:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:41:59, on 26-02-2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.16518)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\HydraVision\HydraDM.exe
C:\Program Files (x86)\TVMOBiLi\bin\iTunesAlbumArtGenerator.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Odometer\hpsysdrv.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Remote Solution\HP_Remote_Solution.exe
C:\Program Files (x86)\hp\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\files32\spamfilter\LittleHook.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jucheck.exe
C:\Windows\SysWow64\Macromed\Flash\FlashUtil10c.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Users\Michael\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://g.uk.msn.com/HPCON/5
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\program files (x86)\hewlett-packard\HP odometer\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Remote Solution] %ProgramFiles%\Hewlett-Packard\HP Remote Solution\HP_Remote_Solution.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] c:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Easybits Recovery] C:\Program Files (x86)\EasyBits For Kids\ezRecover.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [HydraVisionDesktopManager] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\HydraVision\HydraDM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O4 - Global Startup: TVMOBiLiArtworkManager.lnk = C:\Program Files (x86)\TVMOBiLi\bin\iTunesAlbumArtGenerator.exe
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\Files32\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {73ECB3AA-4717-450C-A2AB-D00DAD9EE203} (GMNRev Class) - http://h20614.www2.hp.com/ediags/gmd/Install/Cab/hpdetect1259.cab
O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~1\bullgu~1\bullgu~1\files32\bgagent.dll bggamingmonitor.dll BgGamingMonitor.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AllShare Framework DMS - Samsung - C:\Program Files\Samsung\AllShare Framework DMS\1.3.21\AllShareFrameworkManagerDMS.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BullGuard Behavioural Detection (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\HP Games\HP Game Console\GameConsoleService.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Samsung Link Service - Copyright 2013 SAMSUNG - C:\Program Files\Samsung\Samsung Link\Samsung Link.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: tvMobiliService - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\TVMOBiLi\bin\tvMobiliService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 11391 bytes
26. februar 2014 - 20:52 #6
Det set godt nok ud

Måske kunne du afinstall

* GameConsoleService
* Google Update Tjeneste
---

MalwareBytes (stor scanning) er ikke det samme som AWCleaner ...
Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 20:58 #7
Sidste spg!

Under fjern programmer kan jeg ikke finde de 2 programmer, kan du fortælle mig hvor de så er henne?

Tusind tusind tak for din tålmodighed!
Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 21:01 #8
Der er rigtig mange files i HijackThis, Den skriver jeg skal være påpasselig med dem jeg sletter da den ikke ved om filerne er "gode eller dårlige"
Hvad gør jeg der?
Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 21:04 #9
Her er lgofilen

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 21:03:32, on 26-02-2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.16518)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\TouchSmart\Media\Kernel\CLML\CLMLSvc.exe
C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\HydraVision\HydraDM.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Odometer\hpsysdrv.exe
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Remote Solution\HP_Remote_Solution.exe
C:\Program Files (x86)\hp\HP Software Update\hpwuschd2.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\files32\spamfilter\LittleHook.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jucheck.exe
C:\Windows\SysWow64\Macromed\Flash\FlashUtil10c.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Users\Michael\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://g.uk.msn.com/HPCON/5
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\program files (x86)\hewlett-packard\HP odometer\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Remote Solution] %ProgramFiles%\Hewlett-Packard\HP Remote Solution\HP_Remote_Solution.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] c:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Easybits Recovery] C:\Program Files (x86)\EasyBits For Kids\ezRecover.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [HydraVisionDesktopManager] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\HydraVision\HydraDM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\Files32\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {73ECB3AA-4717-450C-A2AB-D00DAD9EE203} (GMNRev Class) - http://h20614.www2.hp.com/ediags/gmd/Install/Cab/hpdetect1259.cab
O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~1\bullgu~1\bullgu~1\files32\bgagent.dll bggamingmonitor.dll BgGamingMonitor.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AllShare Framework DMS - Samsung - C:\Program Files\Samsung\AllShare Framework DMS\1.3.21\AllShareFrameworkManagerDMS.exe
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BullGuard Behavioural Detection (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Program Files\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GameConsoleService - WildTangent, Inc. - C:\Program Files (x86)\HP Games\HP Game Console\GameConsoleService.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: HP Health Check Service - Hewlett-Packard - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Health Check\hphc_service.exe
O23 - Service: hpqwmiex - Hewlett-Packard Development Company, L.P. - C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\Shared\hpqwmiex.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c:\Program Files (x86)\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Samsung Link Service - Copyright 2013 SAMSUNG - C:\Program Files\Samsung\Samsung Link\Samsung Link.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 11105 bytes
26. februar 2014 - 21:17 #10
DU skal ikke selv slette noget via HiJackThis !!!

Kør MalwareBytes proceduren ...
Avatar billede dagge85 Nybegynder
26. februar 2014 - 21:26 #11
okay!
undskyld undskyld, men er det ikke denne her? Så vidt jeg kan se er det også den fulde scanning?

Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2014.02.26.05

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.16518
Michael :: MICHAEL-PC [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2014-02-26 (16-19-15).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|F:\|G:\|H:\|I:\|J:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 596828
Tid gået: 3 time(e), 16 minut(ter), 8 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 3
HKLM\SOFTWARE\{6791A2F3-FC80-475C-A002-C014AF797E9C} (PUP.Optional.OptimzerPro.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\Software\InstallCore\1I1T1Q1S (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\INSTALLCORE (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 2
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|NextLive (PUP.Optional.NextLive.A) -> Data: C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll",EntryPoint -m l -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\Software\InstallCore|tb (PUP.Optional.InstallCore.A) -> Data: 0H1L1J1L1S1R1N -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 2
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\cache (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Inficerede Filer: 12
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\$Recycle.Bin\S-1-5-21-3031483480-3220432435-856399394-1000\$RIBED2Q.exe (PUP.Optional.MindSpark.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Program Files (x86)\Mobogenie\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Local\genienext\nengine.dll (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Local\Temp\is643178083\34897610_stp\wajam_download.exe (PUP.Optional.Wajam) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Local\Temp\is643178083\34897623_stp\cor_sweet-page.exe (PUP.Optional.SkyTech.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Local\Temp\is643178083\34897653_stp\Mobogenie_Setup_UN.exe (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\Desktop\ny\1\Users\maja damgaard\Downloads\AviPlayerSetup(3).exe (Adware.Agent) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\Desktop\ny\1\Users\maja damgaard\Downloads\AviPlayerSetup.exe (Adware.Agent) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
J:\System Volume Information\_restore{4CB9ED32-85EF-42F8-9C92-4A0A7F5DB7D8}\RP169\A0064592.exe (RiskWare.Tool.CK) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\nengine.cookie (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Michael\AppData\Roaming\newnext.me\cache\spark.bin (PUP.Optional.NextLive.A) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
27. februar 2014 - 06:39 #12
Nemlig !!!

Der blev om (også) slettet en del 'snavs' ...

Hvordan er status så nu ?
Avatar billede dagge85 Nybegynder
27. februar 2014 - 06:52 #13
fantastisk hurtig!! tusind tusind tak for hjælp :)
27. februar 2014 - 07:17 #14
Afslutning:

Du KAN

CCleaner - værktøjer - opstart - Disable følgende i din opstart:

* [Easybits Recovery]
* [APSDaemon]
* [iTunesHelper]
* [Adobe ARM]
* [CCleaner Monitoring]

Afinstall
* Apple Mobile Device
* Bonjour tjeneste (Bonjour Service)
* GameConsoleService
* Google Update Tjeneste

---

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering

---

Dette var så et [svar] ...

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede dagge85 Nybegynder
27. februar 2014 - 13:00 #15
tusind tak det vil jeg gøre :)