Avatar billede jailbird Nybegynder
28. februar 2014 - 18:56 Der er 2 kommentarer

Deling af kalender - Iphone - Tdc mail

Hej

Jeg og min bedre halvdel vil gerne dele den samme kalender på hver vores iPhone. Jeg har i den forbindelse hørt, at man skal have en mail-adresse for at det kan lade sig gøre. Vi har derfor begge opsat en fælles mail på vores iphones. Mailen er en TDC mail (***@mail.dk)...

Jeg kan imidlertid ikke få det til at fungere så vi får samme kalender i, som vi kan indsætte vores fælles aftaler i.

Nogen der pædagogisk kan fortælle hvordan man skal gøre

Pft
Avatar billede sky Nybegynder
01. marts 2014 - 09:15 #1
Mailen har som sådan ikke noget med kalenderen at gøre. Den bruges nok mere til at identificere kalenderen.

jeg ville droppe TDC som leverandør lige her, da de har udfordringer med IMAP generelt.

Jeg er ret sikker på, at en google-kalender kan klare jeres behov.

Se evt. her: https://support.google.com/calendar/answer/37082?hl=da
Avatar billede jailbird Nybegynder
02. marts 2014 - 21:00 #2
tak for fif... nu spørger jeg så lige dumt - vi ønsker at have kalenderen på vores iphone - er det en app vi skal hente eller hvad snakker vi om...

læg svar så du kan få point