Avatar billede MagnNielsen Nybegynder
02. marts 2014 - 11:27 Der er 3 kommentarer

mit tastatur virker ikke ordentlig!

Hej Eksperten
mit tastatur virker ikke ordentlig som der også står som overskrift
vis Jeg fx skal skrive Tisse kan den kun skrive et s og så gider den ikke at skrive mere, eller vis jeg skal slette noget som jeg har skrevet, kan jeg kun slette et bogstav og så gider den ikke mere.

eller Når jeg spiller og går fx lidt til højre og stopper og vil gå til højre igen så kan jeg ikke. og vis jeg skal skrive 11 kan den ikke skrive mere end 1 tal.

Tak For hjælpen på Forhånd.
Og dette er skrevet på en anden Pc
Og ved ikke helt hvad for en kategori jeg skal ligge dette opslag under :D:D
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2014 - 14:31 #1
Hey dude jeg anbefaler at kæbe nyt tastatur hvis det ik virker alligevel så det pc´en der er for gammel måske har nogen pillet i den
Avatar billede JRJ1911 Nybegynder
03. marts 2014 - 18:43 #2
for det første kan det være at computeren er gammel og har brug for at blive skiftet ud men vis den er relativ ny burde du at gå til din forhandler og snakke med ham.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2014 - 12:42 #3
købe* kom til at skrive kæbe LOL